تبلیغات
تبلیغات

تبلیغات در اندرویدیها
تبلیغات در اندرویدیها
خرید قاب گوشی
برنامه ES File Explorer File Manager نسخه جدید

آپدیت دانلود نرم افزار مدیریت فایل ES File Explorer v4.1.7.1.7

برنامه ES File Explorer File Manager نسخه جدید
ادامه و دانلود

دانلود نرم افزار مدیریت فایل ES File Explorer v4.1.7.1.3

دانلود برنامه ES File Explorer File Manager | نرم افزار مدیریت فایل ها

( به همراه تم های کلاسیک برنامه )

برنامه ES File Explorer File Manager یکی از قدرتمند ترین برنامه های مدیریت فایل برای سیستم عامل اندروید است که با داشتن بیش از ۳۰۰ میلیون دانلود عنوان محبوب ترین و پر امکانات ترین برنامه مدیریت فایل را به خود اختصاص داده است. به کمک این برنامه می توانید در محیطی کاملا کلاسیک و شیک اقدام به مدیریت فایل های خود کنید و مدیریت کلی فایل ها با تابع های انتقال، کپی، حذف، تغییر نام، جستجو، به اشتراک گذاشتن، ارسال، پنهان کردن، ایجاد میانبر و… را به دست بگیرید. از ویژگی های این برنامه قدرتمند می توان به کنترل از راه دور برنامه از طریق کامپیوتر، قابلیت تهیه نسخه پشتیبانی از اطلاعات، قابلیت استخراج و ایجاد فایل های فشرده، قابلیت اتصال به FTP و مدیریت برروی فایل ها، امکان ذخیره و به اشتراک گذاری فایل ها، داشتن ویجت اختصاصی برای بستن برنامه های در حال اجرا، نمایش فایل های متنی و قابلیت ویرایش آنها و محیطی زیبا و کاربر پسند اشاره کرد.

این برنامه قدرتمند دارای بخش های مختلفی با ویژگی های بسیار جذاب و کاربردی می باشد که به تعدادی از آنها اشاره می کنیم.

OneNote

آپدیت دانلود نرم افزار وان نوت OneNote v16.0.8827.2090

OneNote
ادامه و دانلود

دانلود نرم افزار وان نوت OneNote v16.0.8827.2090

دانلود نرم افزار دفترچه یادداشت OneNote | نرم افزار دفترچه یادداشت حرفه ای با قابلیت های مختلف

( در دو نسخه برای پردازنده های arm و x86 )

با نرم افزار وان نوت OneNote تمام نوت های شما همه جا و هر زمان با شما خواهند بود. OneNote یک دفتر یادداشت دیجیتال برای برنامه ریزی های شما است. شما میتوانید یادداشت های خود را به راحتی بنویسید، صدا ضبط کنید و یا حتی عکس بگیرید تا نرم افزار وان نوت OneNote آن را ذخیره کند. یادداشت های شما در دستگاه های همگام سازی شده شما ذخیره خواهند شد و شما میتوانید به راحتی از هرجا به آنها دسترسی داشته باشید. از جمله دستگاه هایی که نرم افزار OneNote از آنها پشتیبانی میکند میتوان به PC,Mac,Windows Phone iPhone, iPad و دستگاه های اندرویدی اشاره کرد…

نرم افزار Photo Grid Collage Maker نسخه جدید

آپدیت دانلود نرم افزار Photo Grid – Collage Maker v6.48

نرم افزار Photo Grid Collage Maker نسخه جدید
ادامه و دانلود

دانلود نرم افزار Photo Grid – Collage Maker v6.48

دانلود نرم افزار Photo Grid Collage Maker | ساخت آلبوم تصاویر با فوتو گرید برای اندروید

 ( نسخه Premium بدون تبلیغ )

با برنامه Photo Grid – Collage Maker می توانید برای عکس های خود آلبوم های متفاوتی طراحی کنید. با این برنامه می توانید کار های جالبی بر روی عکس ها انجام دهید، مثلا می توانید تکه ای از آن را بریده و بر روی عکس دیگر قرار دهید و یا می توانید اشکال کارتونی جالب را در عکس های خود قرار داده و متنی را بر روی آن ها بنویسید. همچنین می توانید از قاب های آماده برای تبدیل عکس مورد نظرتان به کارت پستال نیز استفاده نمایید و آن را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید. نرم افزار Photo Grid Collage Maker رتبه اول بهترین برنامه ویرایش گر عکس بوده و جزء ۵ برنامه برتر در زمینه عکاسی در بین ۲۷ کشور در سراسر جهان است و کاربران و طرفداران بسیار زیادی دارد. حل مشکل نمایش تصاویر بند انگشتی، حل مشکل نمایش منو ها و خیلی از تغییرات دیگر از ویژگی های این نسخه می باشد.

دانلود تلگرام نسخه جدید

آپدیت دانلود تلگرام Telegram v4.7.1

دانلود تلگرام نسخه جدید
ادامه و دانلود

دانلود تلگرام نسخه جدید ورژن 4.7.1

دانلود تلگرام Telegram | دانلود نسخه جدید تلگرام

+ آپدیت نسخه دسکتاپ تلگرام و ساعت های هوشمند

تلگرام نرم افزار ارسال و دریافت پیام که تمرکز اصلی آن بر روی سرعت و امنیت است. این برنامه رایگان که به تازگی محبوبیت فوق العاده را در دنیا کسب کرده، به شدت سریع، ساده و ایمن است. شما می توانید مسنجر تلگرام را روی همه دستگاه های خود از جمله گوشی، تبلت و حتی کامپیوتر نصب و استفاده کنید. دانلود تلگرام به شما اجازه می دهد بدون محدودیت به تعداد بی نهایت انواع پیام را برای دوستانتان ارسال و یا دریافت کنید.

علاوه بر پیام با دانلود تلگرام می توانید انواع عکس ها، ویدئو ها و فایل های مختلف را بین دوستان خود به اشتراک بگذارید. یکی از دلایل اصلی محبوبیت بسیار بالای تلگرام، ارائه قابلیت ها و امکانات جدید، منحصر به فرد و بسیار کاربردی از جمله روبات و کانال است که این برنامه را در نوع خود بسیار ویژه و بی رقیب می کند.

جالب است بدانید، برنامه تلگرام در حال حاضر بیشتر از ۱۰۰ میلیون عضو دارد که این رقم به صورت ماهیانه در حال افزایش است. پس تردید نکنید که تلگرام یکی از برنامه هایی است که باید حتماً آن را در گوشی، تبلت و یا کامپیوتر شخصی خود داشته باشید.

با دانلود تلگرام می توانید در گروه های مختلف و کانال ها عضو شوید. هر یک از آنها موضوعات خاصی را دنبال می کنند و می توانید متناسب با علایق خود به گروه و کانال های مورد نظرتان بپیوندید.

بازی Faily Brakes نسخه جدید

آپدیت دانلود بازی Faily Brakes v5.1

بازی Faily Brakes نسخه جدید
ادامه و دانلود

دانلود بازی Faily Brakes v2.0

دانلود بازی Faily Brakes | بازی ماشین سواری رکوردی برای اندروید

( به همراه نسخه مود شده )

در بازی Faily Brakes شما یک ماشین سواری متفاوت و مهیجی را در مسیر های طولانی و نا تمام تجربه خواهید کرد. شخصیت اصلی داستان به نام Phil Faily که عاشق ماشین سواری است، هنگام رانندگی و گشت و گذار در کوه ها دچار سانحه می شود و ترمزش از کار می افتد. به کمک او بروید و هدایت ماشینش را به دست بگیرید تا به موانع برخورد نکند و از دره ها به پایین نیفتد و جان سالم به در ببرد. در طول بازی با موانعی مانند تپه ها، صخره ها، ترافیک ماشین ها، نهر ها و قطار ها رو به رو خواهید شد و سعی کنید به آنها برخورد نکنید یا با سپر ماشین خود موانع را از بین ببرید. تا می توانید سکه های سر راه خود را جمع آوری کنید و امتیاز و رکورد بالاتری کسب نمایید تا ماشین های بیشتری برای شما باز شوند. بازی Faily Brakes پرش ها و سقوط های شما را به صورت ۳۶۰ درجه و با صحنه آهسته به نمایش در می آورد که می توانید آنها را به اشتراک بگذارید و لحظات خوشی را برای خود و دوستانتان به ارمغان بیاورید و لذت ببرید.

بازی Mind Games Pro نسخه جدید

آپدیت دانلود بازی Mind Games Pro v2.9.5

بازی Mind Games Pro نسخه جدید
ادامه و دانلود

دانلود بازی Mind Games Pro v2.8.2

دانلود بازی Mind Games Pro | بازی جذاب تست هوش برای اندروید

روان پزشکان معتقدند بازی های فکری (هوش) راه مناسبی برای تقویت مهارت های ذهنی هستند. این بازی ها به شما کمک می کنند تا “پیر شدن مغز” را به تعویق انداخته و در هر سنی مهارت های ذهنی خود را بهبود ببخشید. بازی Mind Games Pro نیز یکی از بازی های همین دسته است که علاوه بر کاربرد های فوق بسیار مهیج و چالش برانگیز است. در این بازی شما با ۲۸ تست متفاوت روبرو خواهید شد. پس از انجام هر نوع از این تست ها بازی به شما امتیازتان، امتیاز های گذشته تان، برترین امتیاز های جهان و نمودار امتیاز های تان را در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب شما می توانید سیر پیشرفت خودتان را مشاهده کنید و متوجه شوید که با رکورد جهانی چه فاصله ای دارید. از جمله تست های این بازی می توان به تشخیص چهره (به خاطر سپردن چهره و تشخیص آن) ، محاسبات ریاضی (جمع، تفریق، ضرب، تقسیم) حافظه بصری و … اشاره کرد.

بازی Crossy Road نسخه جدید برای اندروید

آپدیت دانلود بازی Crossy Road v2.4.8409

بازی Crossy Road نسخه جدید برای اندروید
ادامه و دانلود

دانلود بازی Crossy Road v2.4.3

دانلود بازی Crossy Road | بازی رکوردی و اعتیاد آور رد کردن مرغ از خیابان

( به همراه نسخه مود شده )

بازی Crossy Road یک بازی رکوردی بی نظیر است که در آن باید به شخصیت اصلی بازی که یک مرغ است کمک کنید از خیابان رد شود. این بازی تا به امروز بیش از ۱۰ میلیون بازیکن دارد و یکی از پر طرفدارترین بازی های رکوردی و همه پسند محسوب می شود. این بازی اعتیاد آور بسیار زیبا است و شما می توانید آن را بطور رایگان دانلود کنید و ساعت ها غرق در بازی شوید و لذت ببرید.

توجه کنید برای اینکه بعد از آپدیت بازی اطلاعات خود را از جمله کاراکتر ها، امتیاز ها، رکوردها و … را از دست ندهید برنامه گوگل پلی خود را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید و با اکانت گوگل خود وارد گوگل پلی شوید تا اطلاعات شما در گوگل پلی ذخیره شوند و مراحل طی شده در بازی را از دست ندهید. بازی شما از ورژن بازی ۱٫۰٫۶ به بعد قابل ذخیره است بعد از آپدیت بازی برای بازگرداندن اطلاعات خود روی بازی وارد Setting شوید و روی گزینه Restore Game کلیک کنید تا همه مراحل و کاراکترهای قبلی دوباره ذخیره شوند و این بازی بسیار جذاب و اعتیاد آور را ادامه دهید…

دانلود بازی Crossy Road به تمامی دوستدارن بازی های رکوردی که در آنها تنها با یک کلیک می توان کاراکتر را کنترل و هدایت نمود پیشنهاد می کنیم از دست ندهند و ساعت ها غرق در گیم پلی جذاب و پر تکاپوی بازی شوند.

اندرویدیها در تلگرام
خرید قاب گوشی