پاسخ به ده پرسش کلیدی دانشجویان دوره ویژه تعطیلات اضطراری
در گفتگو با معاون آموزشی و پژوهشی نهاد کلیک کنید

وارد شوید و یا به ما بپیوندید

اطلاعیه سه شنبه 20 خرداد 99

صدور گواهی نامه درس های مجازی آغاز شد.

دانشجویانی که درس های معارف در سامانه مجازی را گذرانده اند، می توانند با مراجعه به سایت، گواهی نامه های دروس مربوط به دوره جبرانی را دریافت نمایند.

همچنین در صورتی که اساتید معارف نمره پایانی دانشجویان را در سامانه ثبت کرده باشند، این نمره در گواهی نامه نیز درج خواهد شد و در صورتی که استاد نمره پایانی را ثبت نکرده باشد و یا دانشجو آزمون پایانی نداده باشد، دانشجو می تواند بر حسب تعداد جلساتی که در سامانه مجازی گذرانده است و میانگین ریز نمرات درس های گذرانده شده گواهی نامه شرکت را دریافت کند.

لازم به توضیح می باشد که استاد معارف تعداد جلسات و میزان نمره مربوط به جلسات مجازی گذرانده شده در سامانه را تعیین خواهد کرد.

● از ویژگی های گواهی نامه های جدید، اعتبار سنجی سه مرحله ای آن است: مرحله اول از طریق آزمون مجازی سامانه، مرحله دوم از طریق اعتبارسنجی استاد با یکی از روش های سه گانه و مرحله سوم از طریق اعتبارسنجی هوشمند انجام شده و در گواهی نامه درج می گردد.

همچنین بارکد (QR Code) درج شده در گواهی نامه نیز برای جلوگیری از جعل گواهی نامه، توسط اساتید می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

زمان دریافت گواهی نامه دانشجویانی که در فعالیت کلاسی دوره ها را گذرانده اند متعاقبا اعلام خواهد شد.

اطلاعیه چهار شنبه 14 خرداد 99

روند برگزاری آزمون های پایانی سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان اعلام شد.

در این شیوه دانشجویان درس های سامانه را میگذرانند و در نهایت بامحوریت استاد خود و بر اساس یکی از روش ارایه شده در سامانه نمره نهایی را از استاد خود دریافت میکنند.

این امکان فراهم شده است تا استادان محترم معارف بتوانند با انتخاب یکی از روشهای سه گانه از دانشجویان آزمون گرفته و نمره نهایی آنها را ثبت نمایند.

در روش اول با بررسی سوابق درسهای مجازی و ریزنمرات کسب شده توسط دانشجو و شناخت استاد و میزان جلسات آنلاین و سایر تکالیف آموزشی نمره او را در سامانه تعیین می نمایند.

در روش دوم از طریق آزمون مجازی آنلاین از دانشجو آزمون گرفته و نمره او را در سامانه ثبت می نمایند.

اگر انجام هیچ یک از روشهای فوق برای استاد مقدور نباشد می توانند از طریق برگزاری آزمون کتبی یا شفاهی به صورت حضوری، نمره دانشجو را تعیین و در سامانه ثبت نمایند.

در ادامه این اطلاعیه اعلام شده صدور گواهینامه ها نیز از اوایل این هفته آغاز خواهد شد. در پایان این اطلاعیه آمده است مدیران محترم گروه های معارف اسلامی به منظور تسریع فرایندازمون ها، اسامی اساتید معارف دانشگاه خود را که تاکنون به این مرکز ارسال نکرده اند در قالب فایل اکسل ارسال نمایند.

اطلاعیه

دوره ویژه تعطیلات اضطراری دانشگاه

  • دانشجوی عزیز:

    با توجه به تعطیلات اضطراری دانشگاهها، برای حل مشکل عقب‌ماندگی تحصیلی در این ایام، با ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان " دوره ویژه تعطیلات اضطراری دانشگاه" درس های مجازی جایگزین را بگذرانید.فیلم راهنما

  • جهت جبرانِ هر جلسه کلاس حضوری لغو شده، بایستی حداقل 2 جلسه از درس های مجازی را بگذرانید.
    نکته مثلا دانشجویی که کلاس اندیشه اسلامی یک او، ۸ جلسه تعطیل شده ، از بین دروس پیشنهاد شده باید چند درس مجازی انتخاب کند که مجموع جلسات آنها بیش از ۱۶ جلسه باشد.
  • بر اساس بخش نامه ارسال شده به گروه های معارف انجام آموزش مجازی مذکور توسط دانشجویان علاوه بر جبران جلسات کلاس های لغو شده، تا سقف ۱۵ نمره از ۲۰ نمره آزمون کتبی پایان نیمسال جاری را به خود اختصاص خواهد داد که إعمال آن توسط استاد و گروه معارف مربوطه ضروری است.
  • حتما هر درس مجازی انتخاب شده را به اتمام رسانده و گواهی نامه آن را پرینت بگیرید و یا در رایانه خود ذخیره نمایید.
    نکتهصدور گواهینامه منوط به گذراندن آزمون پایانی هر درس می باشد.
  • در صورت وجود مشکل،ابتدا فیلم راهنما ویا بخش سوالات متداول را ببینید و قبل از تماس یا ارسال درخواست سعی کنید از مسیر های پیشنهاد شده مشکل را برطرف نمایید.
ارتباط با ما